INSTAL·LACIONS DE L'ESCOLA

Les instal.lacions de la nostre Escola Infantil compten amb un local de 1200 m2 en un mateix nivell, a peu de carrer.

En la nostre Llar d'Infants tenim:

8 aules espaioses i lluminoses, de les quals en tenim 2 de P-0 per als nens més petits d'entre 0 i 1 any; 3 aules de P-1 per a nens d'entre 1 i 2 anys; i 3 aules de P-2 per a nens d'entre 2 i 3 anys.

Una aula polivalent

Una estructura de psicomotricitat per nadons, on els més petits del cole comencen el desenvolupament neuro-senso-motor a través dels diferents patrons com: volteig, arrossegament, gateig, osseig i marxa, a més de treballar els sentits vestibular (a través dels desequilibris) i el propioceptiu.

- I una altra estructura gran de més de 300 m2 per als més grans amb diferents elements de dificultat per tal que desenvolupin al màxim les seves capacitats neuro-senso-motrius. També comptem amb un camp de futbol.

- A més a més tenim un pati exterior, assoleiat de més de 100 m2 i que té sortida directa a 4 classes.

- Comptem amb servei de cuina pròpia i adaptem els menús a les necessitats dels nens (dietes, al.lèrgies, intoleràncies, etc...)

- I tenim unes mesures de seguretat molt innovadores. Tenim a totes les aules del Centre càmeres de televigilància, on els pares hi podeu accedir a través d’un usuari i una contrasenya personalitzada, per veure als vostres fills/es a través de la càmera per internet; totes les portes del centre tenen pinça-dits perquè els nens no es puguin mai enganxar els dits; cantoneres reforçant totes les cantonades del centre; mobiliari de les aules amb cantonades arrodonides per evitar que els infants puguin fer-se mal; lavabos dins de cada aula adaptats a la mida dels nens i nenes; endolls, llums i manetes de les portes alts i inaccessibles pels nens; etc.

Recepció de l'Escola Infantil Pas a Pas  Aules de l'Escola Infantil Pas a Pas
Estructura de Jocs - Escola Infantil Pas a Pas
 Recepció de l'Escola  Diferents Aules per cada classe  Estructura de Jocs  Estructura de Jocs
 Cuina de l'Escola Infantil Pas a Pas  Pati de l'Escola Infantil Pas a Pas