L’Escola Infantil Pas a Pas es una llar d’infants privada de Barcelona situada al districte d’Horta-Guinardó, ja son més de 16 anys acompanyant a les famílies en els seus primers passos, des de els 0 fins els 3 anys.

La nostra escola té un projecte educatiu propi amb el principal objectiu de promoure el desenvolupament integral dels més petits en un entorn on siguin feliços.

Cada nen té el seu propi ritme a l’hora de desenvolupar-se i aprendre, així que tractem de personalitzar al màxim aquesta estimulació, sense presses, ajudant-los a descobrir el seu propi jo.

Mi publicación2 min

Projecte educatiu propi

Durant el període de 0 a 3 anys, els nens aprenen més que a qualsevol altra etapa de la vida. I aprenen allò que els sorprèn i els emociona. Nosaltres volem emocionar-los i sorprendre'ls constantment, potenciant les seves habilitats de manera integral.
Escola Bilingüe

Desenvolupem la llengua anglesa de la manera més natural possible, integrant l'idioma a la vida quotidiana dels nens i nenes.
Àmplies Instal·lacions

Instal·lacions de 1200 m2 amb 8 aules, pati exterior, menjador, cuina pròpia, sala sensorial, zona d'usos múltiples, zones de psicomotricitat diferenciades per edats... Fins i tot pàrquing per als cotxets!

EDUCACIÓ... I CONCIL·LIACIÓ

session 1989711 640

programmer 3607627 640

A l'Escola Infantil Pas a Pas som conscients de les necessitats de les famílies actuals, per això volem ajudar-vos a què pogueu compaginar la vostra vida laboral i familiar. Per aquest motiu disposem d'un horari molt ampli i flexible, per a què els pogueu utilitzar segons les vostres necessitats.

La nostra escola obre les seves portes de 07.30h fins les 19.00h.

LA NOSTRA ESCOLA

Les instal.lacions de la nostra Escola Infantil Pas a Pas compten amb un local de 1200 m2 en un mateix nivell, a peu de carrer. Un equipament amb 8 aules espaioses i lluminoses, una aula polivalent, un menjador amb cuina pròpia, una estructura de psicomotricitat i una altra estructura gran de més de 300 m2. A més a més, tenim un pati exterior assoleiat de més de 100 m2. Tenim servei de cuina pròpia amb menús adaptats a les necessitats dels nens (dietes, al.lèrgies, intoleràncies, etc...)

Tenim unes mesures de seguretat molt innovadores amb càmeras de televigilància a totes les aules del Centre.

I un munt de coses més que t'agradaran.

AULES DIVERSES I ATRACTIVES

Les nostres aules estàn decorades i tenen material molt divers pere realitzar les activitats diàries

L'EQUIP EDUCATIU

L'equip educatiu de la nostra Escola Infantil Pas a Pas està format per professionals qualificats, amb amplia experiència en el sector educatiu i animats per la il•lusió de fer realitat el nostre Projecte Educatiu propi, un gran projecte especialitzat en els més petits. No només volem cuidar als vostres fills i filles, sinó que volem educar-los gaudint en tot moment del desenvolupament a través del joc, la manipulació, l'experimentació i l'afectivitat.

Som una escola per als més petits!

HORARIS

A la nostra Escola Infantil Pas a Pas som conscients de les necessitats de les famílies en l’actualitat, per això volem ajudar-vos a que pugueu compaginar la vostra vida laboral i personal amb la vostra tranquil•litat. Per això disposem d’un horari molt ampli i flexible, per a que el pugueu utilitzar segons les vostres necessitats.

La nostra escola obre les seves portes des de les 07.30h fins a les 19.00h.

Perquè a l'Escola Infantil Pas a Pas?

La nostra Escola Infantil Pas a Pas té un projecte educatiu modern i actualitzat que farà que els teus nens i nenes gaudeixin mentres aprenen.

PROJECTE EDUCATIU

Un projecte educatiu avançat i innovador perquè els nens i nenes aprenguin en el millor ambient

ESCOLA BILINGÜE

Desde l'inici del nostre projecte educatiu incorporem les sessions de parla estrangera on els nens i nenes aprenen en anglès durant tota la jornada escolar

HORARI FLEXIBLE

Els nostres horaris s'adapten a les teves necesitats i abans i després de les clases tenim horaris extraescolars

SEGUIMENT ONLINE

Disposem d'un sistema de seguiment a l'aula online, on através del nostre web per ordinador o mòvil estaràs al dia de les activitats a l'aula

On som?

ACCÉS AMB TRANSPORT A L'ESCOLA

• EN METRO: Linea 4 (groga) parada Alfons X o Guinardo (Hospital Sant Pau)
  • EN AUTOBUS: Hi han diferents linies d’autobus que et deixen a prop de la nostra escola infantil: 92, 192, V21, H6, NO.
  • EN COTXE:
    • Des de la Ronda de Dalt sortida Túnel de la Rovira i a l’arribar al final de tot, sortir per Ronda Guinardo deixant a la dreta el Parc de les Aigües i girar a l’esquerra en direcció a l’Hospital de Sant Pau i fer un canvi de sentit a la Ronda Guinardo, entrant pel carrer de vianants fins a l’alçada del carrer Castillejos.
    • Des de la Ronda Litoral pujar per carrer Cartagena fins passar l’Hospital de Sant Pau i girar per la Ronda Guinardo a l’esquerra pel carrer de vianants on teniu una zona de càrrega i descàrrega per deixar el cotxe mentre deixeu als vostres fills/es a l’escola.
    • I venint per l’avinguda Verge de Montserrat girar per Cartagena pel carrer de vianants fins el nº 65, davant del parc infantil que tenim just davant de l’escola.

CAMINEM SEMPRE JUNTS